--<@Ahlan Wasahlan@>--

Tuesday, November 4, 2008

seandainya suatu hari...

Seandainya suatu hari awak nak menangis, beritahu saya..saya tak janji nak buat awak tersenyum,tapi saya bole menangis bersama awak..seandainya suatu hari awak ada masalah, beritahu saya..saya tak janji nk bagi awak penyelesaiannya,tapi awak bole kongsi dengan saya..Seandainya suatu hari awak mahu berjalan pergi, beritahu saya..saya tak janji untuk halang awak pergi,tapi saya boleh pergi bersama awak..seandainya suatu hariawak perlukan seseorang untuk mendengar cerita awak, beritahu saya ..sy janji akan berada bersama awak..tetapi andai suatu hari awak memerlukan saya dan saya tiada..pohonan kemaafan saya pinta dari awak sebab sy mgkin tak akan dapat jumpa awak lg…


Semoga Ukhuwah kita berkekalan sehingga bertemu dsyurga Allah kelak wahai sahabatku..
Manisnya berukhuwah dan berkasih sayang kerana Allah..
Terima Kasih Allah kerana berikan ku sahabat2 yg mendekatkan diriku padaMu..

Sy sayang kalian InsyaaAllah ikhlas kerana Allah..=)
Terima Kasih Sahabatku..

No comments:

Interesting..